background
29.01.2024

Ons aanbod van hosted telefonie wordt versterkt en opengesteld voor CRM's

Voice en samenwerking3 min
Ons aanbod van hosted telefonie wordt versterkt en opengesteld voor CRM's

Met trots kondigen we de lancering aan van een nieuwe oplossing in ons Hosted Telephony-aanbod: MyConnector. Met deze nieuwe CTI kunt u profiteren van telefonie die volledig verbonden is met de rest van het bedrijf via de integratie van meer dan 50 CRM's.

background

Door te kiezen voor MyConnector versterkt u uw connectiviteit en brengt u al uw teams dichter bij elkaar dankzij de verwerking en actualisering van CRM-klantinformatie bij elk ontvangen gesprek.

Versterking van ons Hosted Telephony-aanbod

De integratie van deze nieuwe CTI-oplossing versterkt ons Hosted Telephony-aanbod als geheel. Het maakt deel uit van een meer globale positionering rond zakelijke telefonie.

background

Ons aanbod voor zakelijke telefonie voldoet aan alle behoeften van bedrijven van elke grootte en past zich gemakkelijk aan veranderingen in gebruik aan.

Meer informatie

Een paar maanden geleden presenteerden we onze nieuwe Doko-softphone en nu, door MyConnector te integreren met ons Hosted Telephony-aanbod, kunnen we de telefonie van uw klanten definitief verbinden met hun hele bedrijf.

CRM en telefonie komen samen om het aantal geavanceerde functionaliteiten te vergroten en de kwaliteit van de klantrelaties te versterken, die gesprek voor gesprek kunnen worden opgebouwd.

background
Dit nieuwe partnerschap maakt deel uit van onze strategie van voortdurende productverbetering, met name op het gebied van telefonie. Telefonie wordt steeds strategischer voor onze zakelijke klanten, omdat het zo veelvormig is geworden en zo nauw verbonden is met hun productiviteit. Door ons Hosted Telephony-aanbod voortdurend uit te breiden, geven we onze klanten en partners de kans om nog meer gebruikers aan te trekken met een verbeterde ervaring.
Cédric RittiéProduct- en marketingdirecteur bij Sewan

CRM integratie: het is mogelijk voor alle bedrijven!

De CRM-integratie die MyConnector biedt, geeft bedrijven van alle groottes toegang tot functies die lang voorbehouden waren aan de grootste groepen.

background

Er zijn veel voordelen verbonden aan het gebruik van een CRM in een bedrijf, met name op het gebied van verkoopprestaties en de kwaliteit van klantrelaties. Hier volgen enkele statistieken (bron):

  • Conversiepercentages kunnen met wel 300% stijgen door het gebruik van een CRM.
  • CRM-systemen verbeteren de klantretentie, wat resulteert in een winststijging van 25% tot 85%.
  • Toegang tot verbeterde gegevens kan de verkoopcyclus met 8-14% verkorten.
  • CRM-systemen kunnen de omzet met 29% verhogen.

Door deze positieve punten te combineren met integratie in uw telefoniesysteem kunnen de positieve effecten van het gebruik en beheer van een CRM-systeem worden vermenigvuldigd.

Deze nieuwe toevoeging aan ons Hosted Telephony-gamma weerspiegelt twee belangrijke beloften in de productcatalogus van Sewan:

  • Eenvoud van implementatie, gewenning en gebruik.
  • Aanpassingsvermogen: van de oplossing, die voldoet aan de behoeften van bedrijven van alle groottes, van VSE's tot grote groepen.

💡Let op: MyConnector is gebaseerd op de GO Integrator CARA-oplossing van Mondago, die wereldwijd meer dan 7 miljoen gebruikers heeft.

Telefonie ten dienste van klanten

Door ons wereldwijde Hosted Telephony-aanbod te versterken, richten we ons op een communicatiekanaal dat essentieel is voor bedrijven. De MyConnector-oplossing voorziet in alle contactgerichte behoeften van uw klanten. U kunt waarde toevoegen door nieuwe functies aan hun Hosted Telephony-systeem aan te bieden, waaronder

  • Volledige synchronisatie van informatie: CRM-contactrecords zijn toegankelijk in MyConnector en kunnen worden bewerkt vanuit de interface. Updates van records worden zowel vanuit CRM als MyConnector meegenomen.
  • Continue toegang tot contactinformatie: contactinformatie wordt teruggekoppeld tijdens gesprekken en kan worden meegenomen en aangevuld tijdens het gesprek met de klant. De informatiecirculatie tussen teams wordt dus geoptimaliseerd dankzij continue updates.
  • Aanwezigheidsmonitoring: het is mogelijk om tot 250 contactpersonen toe te voegen die zichtbaar zijn via de interface (aanwezigheid, activiteit, enz.) om de samenwerking tussen teams en de snelle verwerking van telefonisch ontvangen verzoeken te vergemakkelijken.

Meer dan 50 CRM-integraties beschikbaar

Met MyConnector stelt u uw klanten in staat de kwaliteit en nauwkeurigheid van hun klantrelatie te verbeteren door een directe en naadloze connectiviteit te bieden met meer dan 50 CRM applicaties, zoals: Salesforce, Dynamics365, Hubspot, SAP, Zendesk of SugarCRM…. Deze ruime keuze zorgt ervoor dat de oplossing perfect aanpasbaar is aan de behoeften van de klant. Lijst hier

Om de gebruikerservaring tijdens gesprekken verder te verbeteren, wordt MyConnector geleverd met extra functies zoals Microsoft Teams-integratie, snelle toegang tot de interface, snelkoppelingsbeheer of het aanpassen van bepaalde acties op basis van de gekoppelde contactpersoon.

Om meer te weten te komen over Sewan Hosted Telephony en MyConnector, kunt u nu een demo aanvragen bij onze teams!

background

Kom meer te weten over MyConnector en ons volledige Hosted Telephony-aanbod door uw demoslot bij onze teams te reserveren!

Vraag een demo aan
Onderwerpen artikelsVoice en samenwerking
Het Sewan team

Resources

Gelinkte resources

background

Verbeter uw klanttevredenheid: onze 5 tips om uw telefonisch onthaal te professionaliseren

Voice en samenwerkingnull min
background

Sophia, de copiloot voor Partners

Geïntegreerde automatisatie die het verschil maakt