Elke oproep telt


Geen gerinkel meer in de leegte

Een gespreksgroep is een dienst die inkomende oproepen automatisch en op intelligente wijze verdeelt onder de leden die deel uitmaken van de groep.
Elke oproep telt. Een oproep missen is een opprtuniteit missen. Het maximaliseren van uw respons is cruciaal.
Met de gespreksgroepoplossing stelt u een routing-modus in: bellers praten altijd met de juiste persoon.
Uw inkomende gesprekken worden dus gefaseerd over uw organisatie verdeeld.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche

Een speciaal nummer om uw reactietijd te optimaliseren

U maakt uw gespreksgroepen op basis van uw behoeftes(verkoopsteam, klantenserviceteam, etc.). Inkomende oproepenvereisen altijd de juiste agents, met een responstijd die geoptimaliseerd is voor uw organisatie.

Uw oproepdistributie

Kies voor een lineaire distributie(parallelle distributie) zodat de extensies op hetzelfde moment rinkelen. Kies voor sequentieel rinkelen: de extensies gaan na mekaar rinkelen.
De distributie opverzoek maakt dat de minst gevraagde extensies rinkelen. Willekeurige distributie laat de extensies willekeurig rinkelen.

De prioriteit binnen uw belstrategie

Door inkomende oproepen naar één of meerdere extensies te leiden, maximaliseert u uw respons. Door uw gespreksgroepen te configureren zoals u dat wenst volgens de agenda van uw medewerkers, werkdagen of de agenda van uw bedrijf, plaatst u uw beller in de best mogelijke positie en biedt u hem of haar een betere belervaring.

Compatibele oplossingen, hardware en accessoires

Technische fiche

Opening

Handmatig beheer van het openen en sluiten
Tijdsmanagement

Toegang

Via een geografisch nummer
Via een niet-geografisch nummer
Via een Value AddedService (VAS) nummer
Via een internationale DID

Ledenbeheer

Sequentiële of parallelle oproepdistributie
Distrubitie volgens prioriteit, voorgedefinieerde volgorde of op dagbasis
Beheer van de tijdsvertraging tussen elke agent

Wachtrijbeheer

Beheer van de omvang van de wachtrij
Actie op volledige wachtrij
Aankondiging van de positie in de wachtrij aan de beller

Beheer van overloop

Definitie van de time-out van de overloop
Actie bij geen reactie