De essentiële tool voor het begrijpen en interpreteren van uw gespreksgroepen
Dankzij onze dienst voor gespreksstatistieken die in uw geavanceerde gespreksgroepen is geïntegreerd, kunt u uw bezettingsgraad van de telefoondienst en het gedrag van de agent gemakkelijk analyseren, kwalificeren en kwantificeren. Interpreteer de resultaten en ontwikkel uw bedrijf verder!
Elke oproep telt!
Een oproep missen is een opportuniteit missen. Deze dienst maximaliseert ook uw respons: de geavanceerde statistieken geven u een duidelijk zicht op de gemiste oproepen en de redenen waarom de oproep niet werd aangenomen. Vanaf nu is er geen ruimte meer voor toeval.
Voor meer details:
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |

Snelle en efficiënte analyse
Zonder zelfs maar verbinding te maken met uw Sophia-cloud-platform, kunt u dagelijks nauwkeurige gegevens bijhouden met snelle-toegangs-URL's.

De hitmap, om alles in één oogopslag te begrijpen
Dankzij ingenieuze kleurcodering kunt u perioden van hoge stress en niches analyseren waarin de uitvalcijfers dalen. Gemakkelijk te begrijpen resultaten die u kunt analyseren per dag, maand of jaar. Genoeg om uw standaard te optimaliseren!

Belprofilering
U kunt eenvoudig het inkomende verkeer en het gedrag van de beller analyseren met toegang tot statistieken over de afhandelingstijden van oproepen, wachttijden en storingsanalyses.

Leid uw teams naar ongelofelijke statistieken
Daag uw agents uit door de tijd te analyseren die nodig is om de oproep op te nemen, het aantal oproepen en de duur van het gesprek... Dit zal het werk van uw teams optimaliseren. U kunt ook de oorzaken van gemiste oproepen analyseren: gebrek aan agents? Wachttijd te lang? Onaangename muziek?
Technische fiche
- Aantal inkomende oproepen
- Oproepen beantwoord
- Totale gespreksduur
- Gemiddelde gespreksduur
- Oproepen beantwoord in minder dan 10s, 30s, 60s en 120s
- Hang-up calls in minder dan 10s, 30s, 60s en 120s
- Details van gemiste oproepen
- Details van gemiste oproepen op gesloten groep
- Details van afgehaakte oproepen
- Details van overdaad aan oproepen
- Gemiddelde en maximale wachttijd voor ophangen
- Gemiddelde en maximale wachttijd voor afbreken
- Behandelde oproepen
- Ophaaltijd
- Gemiddelde duur van een gesprek
Rangschikking van de 20 meest actieve bellers op basis van het aantal oproepen