Wanneer uw telefonie linkt aan uw gegevens
Uw werkplek: een verlengstuk van uw telefoon
Bij elke oproep bepaalt u hoe uw computer reageert.
Met CTI profiteert u van de gegevens van uw beller en maximaliseert u uw relevantie voor het gesprek.
Het openen van het klantenbestand vanuit uw CRM en het automatisch ter beschikking stellen van uw gegevens behoren tot de mogelijkheden om een betere belervaring voor uw beller te creëren.
Ook Click-to-call* en lijnmonitoring zijn geïntegreerd.
*(Bel vanop uw werkplek zonder het nummer te kiezen)
Voor meer details:

Meer dan convergentie van voice en gegevens
U kunt veel acties op uw computer instellen tijdens een inkomende oproep: een programma openen/sluiten, een opname starten, uw webcam aan/uitschakelen, of gewoon de URL van uw CRM openen.

Geslaagde integratie
De CTI maakt een optimale interactie mogelijk tussen de telefoniediensten van Sewan en externe applicaties zoals SalesForce, Sugar CRM of vTiger. De CTI-functies zijn ontworpen om logisch te integreren in de bedrijfsapplicatie zonder de gewoontes van de gebruiker te verstoren.

De juiste informatie over uw contactpersoon
Wanneer u een inkomend gesprek ontvangt, wordt het klantenbestand inclusief de geschiedenis van interacties met de klant op uw computerscherm weergegeven.
Relevantie is het doel: met deze feedback krijgt u automatisch de juiste informatie over de juiste persoon op het juiste moment. Zodra u de telefoon opneemt, kunt u het gesprek personaliseren, waardoor de duur ervan aanzienlijk wordt verkort.

Klikken is bellen!
Dankzij de Click-to-call belt u zonder het nummer te vormen. Vanaf uw computer, of via een applicatie van derden zoals een CRM, start u het gesprek direct met de functie« callto" die is geïntegreerd in uw applicatie.

Klikken is configureren!
De parameters voor het starten van de bestandweergave, het starten van de CTI-module en het aanpassen van de weergave van de module worden uitgevoerd op uw online beheerinterface.
Het uploaden van bestanden kan worden getriggerd volgens verschillende regels die u naar wens instelt.

Opvolging en beheer van de activiteit
Monitor uw telefoonlijnen en computers die zijn uitgerust met CTI.
Concreetkunt u bellers van andere lijnen bekijken, gesprekken onderscheppen en doorverbinden. U heefteen overzicht en controle over alle lijnen.