Combineer het beste van professionele telefonie met de beste samenwerkingstool dankzij Telephony Teams.

Voer uw externe gesprekken met Teams

Teams-telefonie is ontstaan uit de combinatie van Sewans expertise in vaste telefonie in de BtoB-wereld en Microsofts essentiële hulpmiddel voor samenwerking.

Het resultaat? Een eenvoudige en efficiënte integratie van uw vaste telefonie rechtstreeks in Teams.

U kunt genieten van een onbeperkt vast tarief op uw nationale vaste en mobiele oproepen en op 70 bestemmingen over de hele wereld.

Onze infrastructuur is gecertificeerd door Microsoft om u een optimale kwaliteit van dienstverlening en betrouwbaarheid te garanderen.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche

Native telefonie in Teams

Vind alle telefonie functies die nodig zijn voor uw bedrijf, direct geïntegreerd in de Microsoft Teams client.
Gelijktijdig bellen op meerdere apparaten, gesprekslogboek, doorverbinden, wisselgesprek, visuele voicemail met voicemailtranscripties zijn direct aanwezig in het tabblad "Gesprekken" van Teams.

Uw vaste lijn op uw mobiel

Ontvang oproepen van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon wanneer u onderweg bent.

U vindt ook alle functies van uw vaste telefonie in de mobiele toepassing van Teams, zoals visuele voicemail.

Zoek de belangrijkste telefoonfuncties

Dankzij de interconnectie met Microsoft profiteert u van alle telefonie-functies die beschikbaar zijn in de regelmatig bijgewerkteIPBX cloud. U kunt ook gebruik maken van geavanceerde telefoonfuncties, zoals de automatische telefooncentrale of wachtrijen, en deze volledig autonoom configureren vanuit het Teams-portaal.

Beheer in real-time en volledig autonoom

Vanuit uw specifieke interface, controleert u al uw diensten.

De schaalbaarheid van het aanbod in de tijd biedt u de mogelijkheid het aantal gelijktijdige communicaties aan te passen aan uw behoeften en de aan uw Trunk toegewezen DID's te wijzigen.

Bij uitval van uw apparatuur of zelfs van de verbinding, zorgt een globale doorschakeling voor de continuïteit van al uw oproepen.

Een gecertificeerde en betrouwbare infrastructuur

Onze infrastructuur bestaat uit een gedeelde SBC gecertificeerd door Microsoft voor het gebruik van Sewan telephony in Teams, al onze technische elementen zijn redundant uitgevoerd om u een hoge beschikbaarheid van de dienst te garanderen.

Sewan's Onbeperkt Bellen Plannen

Naast deze telefonie-oplossing in Teams, biedt Sewan u onbeperkte pakketten voor uw nationale vaste en mobiele gesprekken en naar 70 bestemmingen wereldwijd.

DID naar DID routering

U bepaalt nummer per nummer de oproepdoorschakeling die u wilt instellen. U kunt regels instellen voor permanente oproepdoorschakeling, oproepdoorschakeling bij geen gehoor en vooral oproepdoorschakeling bij geen verbinding, zeer nuttig in geval van storingen in de verbinding of PBX-apparatuur. U kunt ook gelijktijdige belsignalen voor elk van de nummers definiëren: zo kunt u een doorschakeling instellen op een nummer buiten de lijn.

Deze eerste stap naar convergentie stelt u in staat uw vaste nummer te koppelen aan uw mobiele nummer.

Vragen?
Sewan antwoordt!

Bent u geïnteresseerd in dit product? Wilt u meer informatie?
Aarzel dan niet om ons te contacteren, wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

Vragen?
Sewan antwoordt!

Bedankt voor uw bericht!

We zullen de nodige informatie verzamelen om u te antwoorden
en zeer snel contact met u opnemen.

Technische fiche

Automatische wolkennormen

Hiermee kunt u een menusysteem creëren waarmee interne en externe bellers gesprekken kunnen zoeken en doorverbinden naar gebruikers of afdelingen binnen uw organisatie.

Cloud wachtrijen

Hiermee kunt u configureren hoe wachtrijen voor uw organisatie worden beheerd: bijvoorbeeld begroetingen en wachtmuziek instellen, de volgende beschikbare call agent zoeken om het gesprek af te handelen, enzovoort.

Muziek Wachten

Speelt de standaardmuziek af die door de dienst is ingesteld wanneer u op een extern gesprek van het openbare geschakelde telefoonnetwerk(PSTN) wacht. Deze functie is beschikbaar voor PSTN-naar-ploeg gesprekken en gesprekken naar een wachtrij. Deze functie zorgt voor pariteit van de wachttijden voor kennisgevingen met andere platforms. Deze functie kan door de beheerder worden geconfigureerd, maar alleen via PowerShell. Muziekblokkering wordt ook niet ondersteund in een PSTN gespreksopzoekdoorschakeling.

Een oproep beginnen/een oproep beantwoorden (op naam en nummer)

Hiermee kunnen gebruikers inkomende gesprekken beantwoorden met behulp van een contactpersoon en uitgaande gesprekken tot stand brengen door het volledige telefoonnummer te kiezen of te klikken op een naam in de client.

Verwijdering van de groep en overplaatsing naar de groep

Hiermee kunnen gebruikers inkomende gesprekken delen met collega's, zodat collega's gesprekken kunnen beantwoorden die binnenkomen wanneer de gebruiker niet beschikbaar is. Minder verstoring voor ontvangers dan andere vormen van call-sharing (bijvoorbeeld doorschakelen of gelijktijdig overgaan), omdat gebruikers zelf kunnen instellen hoe ze op de hoogte willen worden gesteld van een inkomend gedeeld gesprek.

Gesprek doorverbinden en advies doorverbinden

Hiermee kunnen gebruikers gesprekken naar een andere persoon doorverbinden. Of, als het nodig is om het gesprek te verlaten, kunnen zij gesprekken van hun PC of IP-telefoon doorschakelen naar hun mobiele telefoon.

Doorschakelen naar voicemail

Hiermee kunnen gebruikers spraakberichten overbrengen tijdens een gesprek.

Gesprek parkeren en terughalen

Hiermee kunnen gebruikers een gesprek in de wacht zetten in de Cloud Team Service. Wanneer een oproep wordt geparkeerd, genereert de dienst een unieke code om de oproep terug te halen. De gebruiker die het gesprek heeft geparkeerd of iemand anders kan dan deze code en een ondersteunde toepassing of apparaat gebruiken om het gesprek op te halen.

Een telefoonnummer bellen vanuit de zoekfunctie

Hiermee kunnen gebruikers vanuit het zoekgebied een oproep plaatsen met de opdracht Opbellen en een naam of nummer opgeven.

Beller ID

Interne bedrijfsoproepen tonen een gedetailleerde nummerweergave om informatie uit de bedrijfsgids op te halen, met de functie beeldidentificatie en extensie in plaats van een telefoonnummer. Voor oproepen van externe telefoonnummers wordt de nummerweergave van de aanbieder van de telefoondienst weergegeven. Als de externe telefoonnummers subnummers in het bedrijfstelefoonboek zijn, wordt de informatie in het bedrijfstelefoonboek weergegeven.

Apparaat veranderingen

Hiermee kunnen gebruikers een gesprek of vergadering afspelen op een ander HID-apparaat dat is aangesloten op Teams. Bijvoorbeeld door van hun pc-speakerphone over te schakelen op een headset.

Oproeproutering op basis van aanwezigheidP

Controleert inkomende communicatie met aanwezigheid, zodat de gebruiker alle inkomende communicatie kan blokkeren, behalve die welke specifiek is aangegeven.

Ingebouwd numeriek toetsenbord

Hiermee kunnen gebruikers bellen op naam of nummer, waar dan ook in de zoekbalk en op het kiesblok, zodat uitgaande gesprekken sneller tot stand komen.

Federatief beroep

Stelt gebruikers in staat om veilig verbinding te maken, te communiceren en samen te werken met gebruikers in federatieve clients.

Een video-oproep doen en ontvangen

Als de account van de gebruiker is ingeschakeld voor videogesprekken, kan de gebruiker face-to-face videogesprekken voeren met zijn contactpersonen. Alles wat je nodig hebt is een camera, luidsprekers en je microfoon. Gebruikers kunnen ook een headset gebruiken als hun computer geen ingebouwd audioapparaat heeft.

Cloud Voicemail

Wanneer een gebruiker een voicemailbericht ontvangt, wordt dit in zijn Exchange-mailbox afgeleverd als een e-mail met het voicemailbericht als bijlage.Gebruikers kunnen hun berichten beluisteren op hun gecertificeerde kantoortelefoon en op elke Skype for Business-applicatie voor teams of bedrijven.Ondersteuning voor voicemailtranscriptie werd in maart 2017 toegevoegd en is standaard ingeschakeld voor alle gebruikers en organisaties.

Cloud Voicemail Gebruiksinstellingen

Hiermee kunnen gebruikers hun clientinstellingen configureren voor voicemailbegroetingen, auto-attendantregels en begroetingstaal, inclusief begroetingen buiten kantoor.

Secundaire ring

Gebruikers die meerdere luidsprekers op hun PC hebben aangesloten, kunnen ervoor kiezen een tweede apparaat te configureren dat naast hun standaardluidspreker belt. Bijvoorbeeld, een gebruiker met een headset aangesloten op de PC en bureauluidsprekers kan ervoor kiezen om zowel de headset als de bureauluidsprekers te laten rinkelen wanneer er een oproep binnenkomt.

Onderscheidende belsignalen (alleen teams)

Hiermee kunnen gebruikers afzonderlijke beltonen selecteren voor gewone gesprekken, doorverbonden gesprekken en gedelegeerde gesprekken, zodat ze onderscheid kunnen maken tussen het soort gesprek.

Modus lijndeling

Hiermee kunnen gebruikers hun telefoonlijn delen, zodat een andere gebruiker in hun naam gesprekken kan voeren en ontvangen.

Druk op druk (alleen teams)

Een oproepstrategie waarmee u kunt configureren hoe inkomende oproepen worden behandeld wanneer een gebruiker al in een gesprek of conferentie zit of wanneer een gesprek in de wacht staat. De beller hoort een bezettoon als hij al aan de telefoon is. De beller ontvangt een melding van een gemiste oproep, maar kan geen inkomende oproepen beantwoorden. Deze functie is standaard uitgeschakeld, maar kan door de klantbeheerder worden ingeschakeld.

Oproep blokkering

Hiermee kunnen gebruikers PSTN-telefoonnummers toevoegen aan een lijst van geblokkeerde gebruikers, zodat de volgende oproep van dat nummer niet wordt geblokkeerd door het belsignaal van de gebruiker.

Gewone telefoons

Gewoonlijk wordt een gemeenschappelijk telefoonnummer in een ruimte geplaatst, zoals een wachtkamer of een vergaderzaal, zodat het voor verschillende mensen toegankelijk is. Gewone telefoons worden geconfigureerd als apparaten in plaats van gebruikers en kunnen automatisch verbinding maken met een netwerk.

Media bypass-ondersteuning (alleen voor direct team routing) Voor betere prestaties wordt media-inhoud vastgehouden tussen de Session Border Controller(SBC) en de client in plaats van via het Microsoft Phone-systeem te worden verzonden.

Voor betere prestaties wordt multimedia-inhoud vastgehouden tussen de Session Border Controller(SBC) en de client in plaats van te worden verzonden via het Microsoft-telefoonsysteem.