Reporting ten dienste van uw callcenter

Zodat elke oproep dient om de volgende 

Of het nu gaat om het afhandelen van 100% van de oproepen, het optimaliseren van uw middelen, het motiveren van uw adviseurs of gewoon om het verbeteren van uw ontvangst, de rapportering zal uw meest waardevolle bondgenoot zijn. U krijgt real-time geavanceerde statistieken die u in staat stellen om u aan te passen aan elke situatie.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche
configureerbaarconfigureerbaar
gedetaileerde statistiekengedetaileerde statistieken
rapportage
real-timereal-time

Realtime statistieken

Al uw geavanceerde en geconsolideerde statistieken zijn in real-time! U kunt ze aanpassen om statistieken op maat te verkrijgen in overeenstemming met uw behoeftes en de eisen van uw markt.

Controle in real time

U bent de enige die uw middelen en uw inkomende stromen kan aanpassen! Of het nu gaat om een activiteitspiek, een panne of een uitzonderlijke gebeurtenis, met onze oplossing kunt u op elke eventualiteit reageren! 

FUSIE!

Integreer de statistische gegevens van uw callcenter in uw CRM-tools of BI om uw analyses te optimaliseren en te verrijken door de rijkdom aan bedrijfs- en telecomgegevens te combineren.

Compatibele oplossingen, hardware en accessoires