Reporting ten dienste van uw callcenter
Zodat elke oproep dient om de volgende
Of het nu gaat om het afhandelen van 100% van de oproepen, het optimaliseren van uw middelen, het motiveren van uw adviseurs of gewoon om het verbeteren van uw ontvangst, de rapportering zal uw meest waardevolle bondgenoot zijn. U krijgt real-time geavanceerde statistieken die u in staat stellen om u aan te passen aan elke situatie.
Voor meer details:
Realtime statistieken
Al uw geavanceerde en geconsolideerde statistieken zijn in real-time! U kunt ze aanpassen om statistieken op maat te verkrijgen in overeenstemming met uw behoeftes en de eisen van uw markt.
Controle in real time
U bent de enige die uw middelen en uw inkomende stromen kan aanpassen! Of het nu gaat om een activiteitspiek, een panne of een uitzonderlijke gebeurtenis, met onze oplossing kunt u op elke eventualiteit reageren!
FUSIE!
Integreer de statistische gegevens van uw callcenter in uw CRM-tools of BI om uw analyses te optimaliseren en te verrijken door de rijkdom aan bedrijfs- en telecomgegevens te combineren.