Synchroniseer uw gegevens in de cloud & op al uw apparaten!

Uw gegevens altijd en overal toegankelijk

OneDrive Enterprise is een online gegevensopslagruimte die compatibel is met al uw dagelijkse tools. OneDrive Enterprise is de ideale oplossing om uw opdrachten uit te voeren waar u ook bent, op een veilige en betrouwbare manier. Creëer, deel, werk eenvoudig en in real-time samen, met een kant-en-klare oplossing voor bedrijven.
Deze persoonlijke opslagruimte, beveiligd in de cloud, zorgt voor het behoud van uw documenten met 1 TB aan opslagcapaciteit.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche

De beheerder is de enige kapitein aan boord

U controleert de gegevensuitwisseling, definieert de verdeling en autorisaties, en stelt regels op om uw gegevens te beschermen tegen lekken. Zo geeft u toegang tot interne en externe samenwerkingsverbanden van uw bedrijf. In tegenstelling tot andere samenwerkingsoplossingen voorkomt OneDrive het risico op het lekken van informatie.

Vertrouwelijkheid

U profiteert van professionele beveiliging om de vertrouwelijkheid van uw content te beschermen
Er wordt een back-up wordt gemaakt van uw gegevens in de cloud.In geval van verlies of diefstal van uw computer heeft u met enkele klikken toegang tot uw gegevens om deze eenvoudig te herstellen. Als u per ongeluk gegevens wist, worden deze opgeslagen in een vuilnisbak en kunnen ze gemakkelijk worden opgehaald.
Om uw vertrouwelijkheid altijd te garanderen, worden de gegevens tijdens het transport versleuteld. 

Uw gegevens zijn toegankelijk op al uw apparaten waar u ook bent

Maak, laad of bewerk uw documenten vanaf het apparaat van uw keuze (PC, Mac, tablets, smartphones). Synchroniseer uw bestanden vanaf uw werkstation en werk zelfs offline.

Real-time emulatie

Deel uw documenten en werk makkelijk samen. OneDrive Enterprise bevordert teamwerk en stelt u in staat om in real-time te werken aan een gedeeld document met uw interne en externe medewerkers. 

Integratie van Office-toepassingen

Vanaf uw computer of een webbrowser kunt u meerdere gelijktijdige versiesvan documenten aanmaken, bewerken, delen en werken in de online (light) versies van Word, Excel, PowerPoint en OneNote

Aanvullende oplossingen

Technische fiche

Synchronisatie van uw persoonlijke gegevens tussen uw PC en al uw aangesloten apparaten (smartphones, tablets, ...)

Ja

Toegang tot uw gesynchroniseerde documenten in "Offline"-modus

Ja

Toegang of delen van documenten met mensen binnen of buiten het bedrijf

Ja

Versiebeheer op gedeelde documenten (2 versies)

Ja

Deelfunctie geïntegreerd in Windows Verkenner

Ja

1 TB (1024 GB) persoonlijke opslag uitbreidbaar tot 5 TB

Ja

Individueel dashboard op volumeverdeling

Ja

Selectie van te synchroniseren mappen

Ja

Mobiele applicaties beschikbaar voor Windows 10 Mobile, Apple en Android

Ja

Synchroniseer de SharePoint Online -bibliotheken van uw bedrijf op uw computer

Ja

Integratie van Office-toepassingen

Ja

Office online beschikbaar

Word - Excel - PowerPoint - OneNote

Prullenbak voor verwijderde items (90-dagen retentie)

Ja

Deskundigenpanel

Jean-Philippe Ribes
Product Manager Verbinden

Aliquam ac arcu quis dolor vulputate. Mauris dolor erat, finibus ut faucibus eu, mollis non ligula. Integer eget feugiat orci, convallis blandit felis.

Nog vragen? Contacteer ons