Monitoren en beheren van uw inkomende oproepen

Volg de activiteiten van uw adviseurs in real-time op 

Met de door Sewan ontworpen monitoringoplossing heeft u in real-time de volledige controle over alles wat er in uw callcenter gebeurt.
De beheerder heeft hiermee een oplossing die specifiek ontwikkeld is voor het bereiken van zijn doelstellingen en het beter ondersteunen van zijn agents bij het afhandelen van oproepen.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche
proactiviteitproactiviteit
real-timereal-time
Supervision
mobiliteitmobiliteit
gedetaileerde statistiekengedetaileerde statistieken

Kennis is macht: het belang van rapportering

In real-time volgt u de activiteit om uw oproepen te kwantificeren of gewoon te reageren op het onverwachte en u dus sneller aan te passen.

Proactieve monitoring

Waar hij ook is, op de trein, op kantoor of onderweg, de beheerder beschikt over de juiste beheerstools om de activiteit van het contactcenter te optimaliseren. Talrijke toegangsniveaus, hulp bij samenwerking, discreet luisteren en fluisteren, enz...

Krachtig instrument

Dankzij de Sewan Selfcare kunt u uw oplossing configureren, instellen en beheren vanaf uw computer of mobiele telefoon.

Een nauwkeurige analyse van uw dagelijks gebruik

Wat zijn de meestgestelde vragen? Welke adviseur heeft het beste uitvalpercentage? Uit welke regio krijgt u de meeste telefoontjes? Op welk moment van de dag? DMC? DMT?

Met de monitoringtool Contact Experience beheert u al deze informatie en nog veel meer in enkele klikken.

Compatibele oplossingen, hardware en accessoires