Monitoren en beheren van uw inkomende oproepen
Volg de activiteiten van uw adviseurs in real-time op
Met de door Sewan ontworpen monitoringoplossing heeft u in real-time de volledige controle over alles wat er in uw callcenter gebeurt.
De beheerder heeft hiermee een oplossing die specifiek ontwikkeld is voor het bereiken van zijn doelstellingen en het beter ondersteunen van zijn agents bij het afhandelen van oproepen.
Voor meer details:
Kennis is macht: het belang van rapportering
In real-time volgt u de activiteit om uw oproepen te kwantificeren of gewoon te reageren op het onverwachte en u dus sneller aan te passen.
Proactieve monitoring
Waar hij ook is, op de trein, op kantoor of onderweg, de beheerder beschikt over de juiste beheerstools om de activiteit van het contactcenter te optimaliseren. Talrijke toegangsniveaus, hulp bij samenwerking, discreet luisteren en fluisteren, enz...
Krachtig instrument
Dankzij de Sewan Selfcare kunt u uw oplossing configureren, instellen en beheren vanaf uw computer of mobiele telefoon.
Een nauwkeurige analyse van uw dagelijks gebruik
Wat zijn de meestgestelde vragen? Welke adviseur heeft het beste uitvalpercentage? Uit welke regio krijgt u de meeste telefoontjes? Op welk moment van de dag? DMC? DMT?
Met de monitoringtool Contact Experience beheert u al deze informatie en nog veel meer in enkele klikken.