Uw gegevens ten dienste van uw telefonie

Maak uw werkomgeving uniform

Met de CTI Contact Experience kunt u uw callcenter met uw CRM, ERP, databases, BI of ticketverkoop.

Wees uw contactpersoon een stap voor: u kunt alle informatie over hem/haar bekijken en anticiperen op zijn/haar verzoek.

U profiteert van een schat aan informatie over uw klanten in je gereedschap . Voorzie uw agenten van de meest relevante informatie om verzoeken zo goed mogelijk af te handelen.! In twee klikken, stelt u de beller voor aan zijn gebruikelijke adviseur,jij naar boven komen de contactgegevens van de klant of het product dat de klant wil in de IVR , jij een gespreksgeschiedenis hebben, jij laat uw adviseur het gesprek vanuit het CRM controleren of laat hem rechtstreeks vanuit het CRM bellen!

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche

Klantgerichtheidop het voorplan

Door het gebruik van CRM-gegevens kunt u uw klanten een bevoorrecht onthaal bieden.

De juiste informatie over uw contactpersoon

Bij een inkomende oproep wordt het masterrecord van de klant met de geschiedenis van de interacties met de klant op uw computerscherm weergegeven.

Relevantie is het doel: met deze feedback krijgt u automatisch de juiste informatie over de juiste persoon op het juiste moment. Zodra u de telefoon opneemt, kunt u het gesprek personaliseren, waardoor de duur ervan aanzienlijk wordt verkort.

Compatibele oplossingen, hardware en accessoires