Uw intelligente oplossing voor telefonisch onthaal
Verhoog klantentevredenheid met Contact Experience
Met deze oplossing kunt u alle problemen op het gebied van klantervaring aanpakken via complementaire en onafhankelijke oplossingen.
Contact Experience professionaliseert uw klantenservice en stelt u in staat oproepen niet langer te verliezen door ze op een intelligente manier te beheren, uw bedrijf een boost te geven door de klantenbinding te verhogen en uw merkimago te verbeteren.
Met Contact Experience is Sewan de enige Europese speler die zijn eigen oplossing voor het beheer van klanteninteractie heeft ontwikkeld, waardoor een unieke en wereldwijde positionering van de operator in de gehele waardeketen mogelijk is.
Voor meer details:
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |

Inzetten zonder beperkingen
Implementeer uw cloudoplossing van A tot Z in een paar minuten met de interoperabiliteit van onze oplossing, in volledige autonomie. Wij stellen u bevoorrechte en terugkerende contactpersonen ter beschikking die u kennen en u begeleiden tijdens de hele duur van uw project.

Wees flexibel
Pas u aan aan alle situaties van telewerken, crisis, last minute veranderingen, piekoproepen en beperk de bedrijfsimpact met een 100% weboplossing. Door autonoom te zijn, is uw team reactief en leidt het de ontvangen oproepen vakkundig in een paar klikken.

Beheer uw team
Pas de personele middelen aan volgens de stromen en controleer tegelijk de kwaliteit van de dienstverlening, bouw een gespreksanalyserooster voor uw rapportage en vergemakkelijk het beheer van uw dagelijkse briefing.

Maximaliseer de klantervaring
Begrijp de context, personaliseer de call journey om deze beter af te handelen en uw klant een unieke ervaring te bieden. Behandel 100% van de inkomende gesprekken om alle verzoeken te beantwoorden.

Verhoog uw telefonieoplossing
Voldoe aan al uw behoeften op het gebied van inkomende en uitgaande telefonie met de combinatie van Contact Experience met Sewan-telefonie (gehoste telefonie, Teams telefonie, mobiele telefonie).
Technische fiche
🔀 Intelligente en geavanceerde oproeproutering (IVR)
🧍♂️ Wachtrij- en competentiemanagement
👤 Agent interface
📊 Belstatistieken