Uw intelligente oplossing voor telefonisch onthaal

Verhoog klantentevredenheid met Contact Experience

Met deze oplossing kunt u alle problemen op het gebied van klantervaring aanpakken via complementaire en onafhankelijke oplossingen.

Contact Experience professionaliseert uw klantenservice en stelt u in staat oproepen niet langer te verliezen door ze op een intelligente manier te beheren, uw bedrijf een boost te geven door de klantenbinding te verhogen en uw merkimago te verbeteren.

Met Contact Experience is Sewan de enige Europese speler die zijn eigen oplossing voor het beheer van klanteninteractie heeft ontwikkeld, waardoor een unieke en wereldwijde positionering van de operator in de gehele waardeketen mogelijk is.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche
monitoringmonitoring
cloud
configureerbaarconfigureerbaar

Inzetten zonder beperkingen

Implementeer uw cloudoplossing van A tot Z in een paar minuten met de interoperabiliteit van onze oplossing, in volledige autonomie. Wij stellen u bevoorrechte en terugkerende contactpersonen ter beschikking die u kennen en u begeleiden tijdens de hele duur van uw project.

Wees flexibel

Pas u aan aan alle situaties van telewerken, crisis, last minute veranderingen, piekoproepen en beperk de bedrijfsimpact met een 100% weboplossing. Door autonoom te zijn, is uw team reactief en leidt het de ontvangen oproepen vakkundig in een paar klikken.

Beheer uw team

Pas de personele middelen aan volgens de stromen en controleer tegelijk de kwaliteit van de dienstverlening, bouw een gespreksanalyserooster voor uw rapportage en vergemakkelijk het beheer van uw dagelijkse briefing.

Maximaliseer de klantervaring

Begrijp de context, personaliseer de call journey om deze beter af te handelen en uw klant een unieke ervaring te bieden. Behandel 100% van de inkomende gesprekken om alle verzoeken te beantwoorden.

Verhoog uw telefonieoplossing

Voldoe aan al uw behoeften op het gebied van inkomende en uitgaande telefonie met de combinatie van Contact Experience met Sewan-telefonie (gehoste telefonie, Teams telefonie, mobiele telefonie).

Technische fiche

#️⃣ Virtualized numbers

🔀 Intelligente en geavanceerde oproeproutering (IVR)

💻 CRM en interactie tussen informatiesystemen

🧍‍♂️ Wachtrij- en competentiemanagement

🔌 Automatisering van diensten

👤 Agent interface

📊 Belstatistieken