11/01/2023

Contact Experience: uw intelligente oplossing voor telefonisch onthaal

Nieuw jaar, nieuwe oplossing! Sewan lanceert Contact Experience. Veel meer dan alleen een verbeterde IVR, is deze oplossing een belangrijke troef voor uw klanten.

Klantrelaties zijn een van de belangrijkste punten in het beheer van een onderneming, en stemontvangst is een pijler van deze bevoorrechte relatie. Wanneer een klant telefonisch contact opneemt met een bedrijf, betekent dit meestal dat er een probleem moet worden opgelost... en dus een potentiële bron van ontevredenheid. Hoe kunnen we deze risico's beperken?

 

De belangrijkste voordelen van Contact Experience

 

De Contact Experience oplossing van Sewan biedt onmiskenbare voordelen voor uw klanten. Hier is een uittreksel:

 

  • Een gepersonaliseerd antwoord geven: door de koppeling met een CRM maakt profielherkenning het mogelijk de beller gerichter te antwoorden. De klant voelt zich uniek en weloverwogen.

 

  • Professionaliseer de ontvangst van klanten: dankzij Contact Experience kunt u oproepen beter beheren, het verlies van oproepen beperken en vooral het merkimago van uw bedrijf verbeteren.

 

  • Opvolging van telefoonrelaties in cijfers: gebruikers van Contact Experience hebben toegang tot cijfers, kwalitatieve en kwantitatieve statistieken om uw strategie te analyseren en aan te passen.

 

  • Beheer alles eenvoudig: de tool is intuïtief en gemakkelijk te beheren. Met de grafische routing editor kunt u scenario's aanpassen voor maximale flexibiliteit. Met deze modulaire en schaalbare oplossingsset kunt u de efficiëntie en kwaliteit van uw klantinteracties verhogen.

Kortom, Contact Experience is een belofte aan uw klanten: hen dichter bij hun klanten brengen met een intelligente oplossing voor telefoonbeantwoording.

Als u de Contact Experience oplossing wilt ontdekken, neem dan contact met ons op, onze experts staan klaar om al uw vragen te beantwoorden!