Woorden verdwijnen, opnames blijven
Bewaar uw communicatie.
Wat uw sector ook is, u kuntr communicatievan uw consultants met uw klanten in elektronisch formaat. Via een intuïtieve interface stelt u het scenario in en activeert u de dienst volgens een aantal criteria: optie gekozen door de oproeper in de IVR, open periode, status van de oproeper...
Voor meer details:
Beheer zelf uw archief
De records worden methodisch opgeslagen en geclassificeerd op de Sewan Cloud. U kunt deze periode naar wens verlengen of verkorten. U kunt ook kiezen voor opslag op uw FTP-server. De opnames worden dan op een regelmatige manier geduwd.
Georganiseerde bestanden
Vind een communicatie in één oogopslag dankzij een multicriteria-zoeksysteem. Luister, herbeluister, download en selecteer.
Waarom opnemen?
U gebruikt opnames dagelijks om de klantervaring te verbeteren door elk gesprek te gebruiken om het volgende te verbeteren. kunnen bovendien worden gebruikt om te voldoen aan wettelijke beperkingen, bijvoorbeeld instemming in het geval van verkoop op afstand.