Verbeter uw oproepdistributie en verhoog uw productiviteit
Uw callcenter in de Cloud
In wacht zetten, wachtmuziek, monitoring: onze callcenteroplossing gaat veel verder dan dat en verbetert de distributie van uw oproepen door de tijd en opdracht van uw adviseurs te optimaliseren. De oplossing werkt 100% in de Cloud, en identificeert voor elk gesprek de meest geschikte beller door in recordtijd context te bieden voor een personalisatie die het verschil maakt: een klant die zich herkend voelt, is een trouwe klant! U volgt de activiteit van uw adviseurs in real-time, krijgt indicatoren voor de kwaliteit van de dienstverlening en bundelt al uw middelen om het uitvalpercentage te maximaliseren en zo uw contacten zo goed mogelijk te onthalen.
Voor meer details:
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |

All-terrain callcenter!
Of u nu een e-commerce platform, een klantenservice of een nooddienst beheert, onze callcenteroplossing optimaliseert de distributie van inkomende en uitgaande oproepen en stelt u in staat om waardeproposities aan te passen aan elke sector! Als schaalbare oplossing begeleidt het callcenter u in uw strategie aan de hand van de eisen en variaties van de markt.

Klantgerichtheid als prioriteit
Dankzij de koppeling met uw CRM-oplossing wordt het uploaden van klantenbestanden geautomatiseerd en wordt het leven van uw adviseurs vereenvoudigd door hen de wapens in handen te geven om elke situatie zo goed mogelijk te beheren. De gegevens van het callcenter worden rechtstreeks doorgestuurd naar uw CRM, dat ze consolideert voor een gecentraliseerde analyse van uw bedrijfsprocessen. Het callcenter is native compatibel met webgebaseerde oplossingen en kan eenvoudig worden gekoppeld aan oplossingen zoals Salesforce, Microsoft Dynamics of Zendesk.

Doel: flexibiliteit
Real-time geconsolideerde statistieken, opname van gesprekken en discreet luisteren/fluisteren door de supervisor maken real-time monitoring en analyse van de activiteit op elk type apparaat mogelijk. U kunt op verzoek en waar u ook bent nieuwe agenten toevoegen, die in staat zijn om op elk type werkpost, mobiel of op afstand te werken.

Aandachtig vs. proactief
De tools stellen u in staat om uw oproepen dynamisch te integreren om te profiteren van daluren en om campagnes te lanceren (preview, progressief en voorspellend), of herinneringen aan klanten die niet in staat zijn geweest om uw dienst te bereiken. Neem het voortouw en benader proactief uw prospects en klanten.
Verwante diensten
Vragen?
Sewan antwoordt!
Bent u geïnteresseerd in dit product? Wilt u meer informatie?
Aarzel dan niet om ons te contacteren, wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.
Vragen?
Sewan antwoordt!
Bedankt voor uw bericht!
en zeer snel contact met u opnemen.
Technische fiche
Callcenter
Contact Center
Optie / Op maat
Optie / Op maat
Optie / Op maat
Optie / Op maat
Optie / Op maat
Optie / Op maat
Optie / Op maat