Geen sexy benaming voor oplossingen die dat wel zijn

Combineer de vaardigheden van uw medewerkers, taakautomatisering en onze kunstmatige intelligentie voor een betere klantenervaring. 

Optimaliseer de kwaliteit van de interacties tussen uw bedrijf en uw klanten met intelligente virtuele agenten. Dankzij een breed scala aan vaardigheden, met o.a. spraakherkenning, natuurlijke taalverwerking, spraaksynthese, spraakbiometrie, transcriptie en API-integratie laat u uw adviseurs toe zich te concentreren op taken van toegevoegde waarde.

Trainings- en machine learning-procedureszorgen voor continue vooruitgang van uw virtuele agenten om hun efficiëntie te blijven verhogen.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche
proactiviteitproactiviteit
voice-servervoice-server
ASR & TTS
grenzeloosgrenzeloos

Minder kosten, meer support!

U optimaliseert uw supportkosten en houdt uw medewerkers gemotiveerd door repetitieve taken toe te wijzen aan virtuele agenten.Met een zelfbedieningsoptie geeft uw klant zijn voorkeur aan vooreen menselijke gesprekspartner of een digitale agent, naargelang de complexiteit van zijn vraag of de context.Menselijke en kunstmatige intelligentie, waarom niet het beste van twee wereldencombineren ?

Spraak-naar-tekst, en vice versa

De toevoeging van Spraak-naar-Tekstzorgt voor een continue streaming die het mogelijk maakt om  de woorden van de gebruiker te transcriberen. Spraakherkenning wordt zonder vertraging uitgevoerd en verleentaan de virtuele agent een meer natuurlijke dimensie in meer dan 50 talen. Dankzij onze editorsTekst-naar-spraak,in combinatie met Google's spraaksynthese, kunnenuw virtuele agenten meertaligworden in meer dan 20 talen.

Native integratie met toekomstige technologieën

De verwerking van natuurlijke taal en AI-conversatie zijn de hoekstenen van innovatieve callcentertrends. Daarom zijn onze oplossingen native gekoppeld aan Dialogflow van Google of IBM Watson.

ALLO MAMAN ROBOT

Bevrijd uzelf van complexe IVR-menu's en presteer beter dan conventionele systemen met Natural Language Processing (NLP) die het u gemakkelijk maakt om het leven van uw klanten. Onze virtuele agenten zijn in staat om begrijpen en om te behandelen elk verzoek die hunwerden gemaakt zoals Siri, Alexa... of de assistent Google.s.

Compatibele oplossingen, hardware en accessoires