Deze aanvullende tools verfraaien uw dagelijks leven

Ze zijn niet onmisbaar, maar ze zijn wel erg nuttig.

Deze instrumenten komen tegemoet aan de specifieke behoeften van specifieke bedrijven. Ze zijn modulair, aanpasbaar en vormen een zeer goede aanvulling op uw Microsoft-samenwerkingstools. Je moet gewoon degene vinden die bij je past, en er is zeker een...of meerdere.

Kent u deze dienst al?
Voor meer details:
Technische fiche

Yammer: sociaal netwerk voor bedrijven

Yammer is het private sociale netwerk van uw bedrijf dat u en uw teams in staat stelt om effectief samen te werken. U kunt onderwerpen starten, uw collega's uitnodigen om deel te nemen, enquêtes of evenementen lanceren, projecten organiseren of groepen creëren voor elke afdeling.
Het is de essentiële sociaalnetwerktool voor bedrijven.

Power BI

Power BI: Analyseren-verzamelen-organiseren-beslissen

Microsoft Power BI is een analytische oplossing die de gegevens van uw bedrijf omzet in visuele elementen die u kunt verzamelen en organiseren, zodat u zich kunt concentreren op de hoofdzaken en de beste beslissing kunt nemen.
Blijf op de hoogte van veranderingen, spot trends in real-time en boost uw bedrijf nog verder.

Delve: de content die u interesseert

Delve zal u helpen om informatie te ontdekken die voor u interessant kan zijn.
U hoeft de titel van een document niet te onthouden en u hoeft ook niet te weten waar het is opgeslagen. Delve toont u de laatst gepubliceerde documenten, ongeacht waar ze zijn opgeslagen in OneDrive Enterprisef of SharePoint.

Sway: presenteren is goed, goed presenteren is beter.

OfficeSway is de nieuwste online presentatietool van Microsoft. Hij is geïntegreerd in de Office 365-suite en laat u toe om eenvoudig teksten, foto's of video's op een zeer dynamische manier te presenteren.
Naat het voorbeeld van PowerPoint kan hij gebruikt worden als een tool om uw professionele presentaties te animeren en gedeeld worden via een eenvoudige link.

OneNote: Vastleggen-Delen-Organiseren

Neem een notitie voordat u het vergeet. Deel uw vergaderingsnotities zodat iedereen dezelfde informatie heeft. OneNote is een digitaal notitieblok gesynchroniseerd op al uw apparaten. Als u thuis, onderweg of op kantoor bent, gebruik dan OneNote om aantekeningen te maken. OneNote registreert en synchroniseert uw notities automatisch, zodat u zich kunt blijven concentreren op uw ideeën.