27/04/2021

Sewan Belgium lanceert zijn nieuw mobiel aanbod in samenwerking met Proximus

In een tijd waarin telewerken steeds meer ingang vindt, wordt de mobiele uitrusting van werknemers een centraal thema voor bedrijven. Hoe zit het met de continuïteit van de dienstverlening in alle omstandigheden? Bedrijven zijn vaak niet uitgerust met oplossingen die aan hun (nieuwe) toepassingen voldoen. Het nieuwe mobiele aanbod, ontworpen door Sewan Belgium en zijn partner Proximus, beantwoordt aan die behoefte aan mobiliteit.

Een compleet aanbod voor professionals  

 

De combinatie van de expertise van Sewan en de technische aanwezigheid van Proximus (infrastructuur en telecomnetwerk) heeft geleid tot een optimale oplossing voor mobiele telefonie. Dit nieuwe aanbod, dat volledig is afgestemd op alle professionele behoeften, is zowel intuïtief als differentiërend.

"Wij zijn een Proximus "light MVNO " partner sinds de zomer van 2020. Dit laat ons toe om mobiele telefonie aan onze expertise in vasteVoIP-telefonie, toe te voegen. Dit maakt ons tot een telecomoperator die in staat is alle behoeften van bedrijven te dekken. "zegt Thomas Gros, CEO partner van Sewan Belgium.

Het nieuwe mobiele aanbod van Sewan Belgium omvat onbeperkte spraaktelefonie en SMS/MMS-diensten en data tot 50GB. Het aanbod is actief op 4G- en 5G-netwerken. Sewan is een van de eerste operatoren die 5G-pakketten aanbiedt aan professionals in het land. Hoewel de ontplooiing van 5G in België nog maar in zijn kinderschioenen staat, bevestigt dit alleen maar het innovatieve aspect van deze oplossing.

Wat de functionaliteiten betreft, omvat het mobiele aanbod van Sewan België onder meer visuele voicemail, dubbele oproep, conferencing en weergave van inkomende nummers.

Bovendien voldoet het aanbod van mobiele telefonie ook aan de internationale eisen. Het voorgestelde pakket omvat de regulering van de communicatie in heel Europa en de "international & roaming"-functionaliteit: voor gesprekken van of naar om het even welk land.

 

Een flexibel en 100% aanpasbaar aanbod voor partners en hun klanten

 

Dit nieuwe mobiele aanbod is flexibel en schaalbaar. Het wordt aangestuurd door de Sophia interface. Dit platform, het hart en de ziel van Sewan, maakt het gemakkelijk om het pakket te beheren en te configureren: contractkenmerken (datacapaciteit, 4G/5G-pakket), bestellen van SIM-kaarten (met drievoudige snit voor totale compatibiliteit), beheer van opties, enz. Bovendien is het dankzij de overdraagbaarheid mogelijk om uw bestaande mobiele nummer te behouden.

Dankzij het myselfcare.be-dashboard, dat speciaal voor het white label werd ontwikkeld, kunnen de partners van Sewan hun klanten mobiele pakketten in hun naam aanbieden. De interface is volledig aanpasbaar (visuele identiteit, domeinnaam...) en gemakkelijk te beheren. Met myselfcare.be, dat ook beschikbaar is als mobiele applicatie op iOS en Android, kun je ook je gsm (en vaste lijn als je een bundel hebt) volgen en je out-of-plan-verbruik opvolgen.