Uw gegevens ten dienste van uw telefonie
Om het antwoord al voor de vraag te hebben
Met leCTI Neem contact op met Experiencevouszijn in staat om uw contacten te identificeren zodra deingeschrevene van de IVR en hen een gepersonaliseerde navigatie aan te bieden tot aan een 100% geautomatiseerde verwerking van hun verzoek.
Bied een snelle, efficiënte en altijd toegankelijke service .
Voor meer details:
Altijd beschikbaar en snel
Het tijdperk van "alles en nu" is gestart. Uw klanten hebben dus zeer snel toegang tot een veelheid aan informatie die 24/7 toegankelijk is, zoals het saldo van een rekening, het opnemen van een bestelling, het volgen van een zending of zelfs het openen van een ticket... Welkom in het tijdperk van de self-care.
Uw medewerkers zijn kostbaar!
Self-care maakt de tijd van uw medewerkers vrij en stelt hen in staat om zich te concentreren op taken met toegevoegde waarde! U optimaliseert uw supportkosten en houdt uw medewerkers gemotiveerd door repetitieve taken toe te wijzen aan virtuele agenten.