11/03/2019

Lot Aide à Domicile behoudt zijn vrijheid dankzij Cloud Data Center!

Probleemstelling:

Thuishulpbedrijf dat het beheer van zijn infrastructuren heeft uitbesteed aan een externe dienstverlener, en dat zijn onafhankelijkheid en autonomie in het beheer en de dagelijkse administratie van zijn licenties en gebruikers wil terugkrijgen.

Voorziene oplossing:

Migratie van infrastructuren naar Cloud Data Center, om de uitbesteding binnen het bedrijf zelf te weer toe te wijzen.

CSX Telecom is een Sewan-partner die gevestigd is in Cahors en opereert in drie afdelingen. CSX Telecom biedt IT-oplossingen voor onderhoud op afstand (of ter plaatse), monitoring en beveiligings- of auditoplossingen.

Als specialist in het aanbod van bedrijfstelefonie en internettoegang voor professionals, pakt CSX Telecom het probleem aan van zijn klant Lot Aide à Domiciledie geen autonomie heeft over zijn eigen klantenbestand.

Bij elke tussenkomst moest de beheerder een ticket openen bij zijn dienstverlener, ongeacht de mate van complexiteit van de tussenkomst. Bijvoorbeeld, om een licentie toe te wijzen of gewoon een nieuwe gebruiker toe te voegen, kon het proces enkele dagen duren, afhankelijk van de beschikbaarheid en de goodwill van de dienstverlener.

Door te vertrouwen op de cloud-infrastructuur van Sewan stelde CSX Telecom een Cloud Data Center voor, een on-demand infrastructuuroplossing (IaaS) die alle IT-behoeftes van kleine en grote bedrijven dekt. Parallel met de cloud-oplossing, die de klant volledig tevreden stelde, overtuigde CSX Telecom Lot Aide à Domicile om zijn volledige infrastructuur van toegangsverbindingen te migreren om bescherming achter de Sewan-firewall mogelijk te maken voor alle gebruikers. Een bonus die de klant in staat stelt om zijn diensten te standaardiseren. De ingebruikname van de Sewan-trunks is een gevolg van de migratie van verbindingen aangezien er al een IPBX was geïnstalleerd. Dit alles is dus een kettingreactie om de werking van de klant te optimaliseren, al was die niet noodzakelijk voor de goede werking van het cloud-aanbod.

Door de gegevens en processen van hun klanten te migreren naar de onafhankelijke cloud-oplossing, Cloud Data Center, heeft CSX Telecom, door middel van de outsourcingopties, Lot Aide à Domicile kunnen laten profiteren van totale autonomie van haar IS. De beheerder geniet voortaan van alle vrijheid en kan zijn dagelijkse taken uitvoeren, ongeacht de complexiteit ervan.

Resultaat: de klant Lot Aide A Domicile is vandaag over de hele lijn tevreden en heeft de autonomie teruggewonnen die essentieel is voor zijn dagelijkse vereisten en behoeftes.

 

Neem contact op met een Sewan-expert

Bent u geïnteresseerd in deze producten? Wilt u meer informatie?
Neem contact met ons op, een Sewan-expert zal u zo snel mogelijk antwoorden. 

Neem contact op met een Sewan-expert

Bedankt voor uw bericht!

We zullen de nodige informatie verzamelen om u te antwoorden
en zeer snel contact met u opnemen.