16/03/2021

6 redenen om te kiezen voor Teams telefonie voor uw bedrijf

Hoe kan het dagelijkse leven worden vereenvoudigd van professionals die gemakkelijk bereikbaar moeten zijn en met hun teams moeten kunnen samenwerken, waar ze ook zijn? Door Sewans deskundigheid inzake B2B-telefonie te combineren met Microsofts deskundigheid inzake collaboratief werken.

Steeds meer bedrijven maken gebruik van Teams, de oplossing van Microsoft voor samenwerking. In Oktober jongstleden maakte het Amerikaanse bedrijf bekend dat het wereldwijd de kaap van 115 miljoen gebruikers was gepasseerd. Minder verstuurde e-mails, betere samenwerking tussen teams, eenvoudige integratie in de werkomgeving, een tool die de mobiliteit bevordert... De voordelen van een dergelijke oplossing zijn talrijk voor elke onderneming die teamwerk wil aanmoedigen.

Naast hun groeiende behoeften op het gebied van samenwerking moeten professionals hun nieuwe werkgewoonten (meer mobiliteit, telewerken in het bijzonder) in overeenstemming brengen met de behoefte om de hele dag bereikbaar te blijven. Dankzij de expertise van Sewan op het gebied van cloud-telefonie kunnen bedrijven concrete antwoorden vinden op dit soort problemen.

Het aanbieden van een telefoonsysteem in de cloud, geleverd door Microsoft, terwijl geprofiteerd wordt van de robuustheid van SIP Trunk Sewan garandeert een optimale samenwerking voor elke werknemer, maar ook hun interne en externe communicatie, dag na dag.

We leggen in 6 punten uit waarom u voor Teams Telefonie moet kiezen voor uw bedrijf:

Voer uw gesprekken direct in Teams

We kunnen de vragen van de sceptici al horen. Maar hoe kan je een extern gesprek voeren met Teams en toch genieten van de functies van je vaste telefoon?

Als je al een Teams-gebruiker bent, ben je gewend om deze tool te gebruiken om projecten te bespreken, met je team te chatten over lopende projecten, de laatste versies van een document te vinden, enz. Maar wat je misschien niet wist, is dat je Teams ook kunt gebruiken om telefoongesprekken te voeren. Maar wat je misschien niet wist, is dat je Teams ook kunt gebruiken om te bellen. U vindt in Teams alle telefonie-functies die uw bedrijf nodig heeft.

Beheer uw call management

Gelijktijdige belsignalen, oproeplogboek, doorverbinden, oproep in wacht, visuele voicemail... Door te migreren naar Teams Telephony zult u kunnen profiteren van vele functies. De oplossing biedt ook geavanceerde telefonie-functies zoals automatische telefooncentrale(IVR) of wachtrijen (gespreksgroepen). Dit alles is configureerbaar en kan rechtstreeks in het Microsoft-portaal worden ingesteld.

Aan de kant van uw contacten hebben we ook argumenten. In het wilde weg kunnen we u vertellen over de centralisatie van interne en externe contacten, het eenvoudige en snelle beheer van bladwijzers, snelkoppelingen naar uw favoriete en recente contacten, synchronisatie met uw Outlook-map, enz.

Zoek je telefoon in Teams

Hebt u een voicemailsysteem nodig met berichttranscriptie dat op de desktop en mobiel kan worden geraadpleegd? Wilt u uw bellers in de wacht kunnen zetten als u al online bent? Is gelijktijdig bellen op meerdere apparaten een functie die erg nuttig is voor uw bedrijf? Zoek niet verder. De Teams Telefonie is voor jou gemaakt.

We hebben ervoor gezorgd dat Teams Telefonie wendbaar en flexibel is. Of u nu op kantoor bent, onderweg, in vergadering of zelfs in het buitenland, u kunt uw telefonie heel eenvoudig beheren via één enkele interface.

 

Uw vaste lijn op uw mobiel

Bereikbaar blijven, zelfs in een mobiele situatie, is vandaag voor veel professionals een dwingende noodzaak geworden. De mogelijkheid om oproepen van uw vaste lijn rechtstreeks op uw mobiele telefoon te ontvangen, lijkt dus zeer praktisch. En het is mogelijk met Teams Telefonie. Met de Teams-applicatie kunt u gesprekken ontvangen en voeren, toegang krijgen tot uw visuele voicemail... U kunt met een gerust hart op pad gaan.

Alle functies van uw vaste telefonie zijn toegankelijk vanuit de Teams-toepassing. Bellen, in alle omstandigheden, is nog nooit zo gemakkelijk geweest.

Bellen zonder grenzen

Bellen zonder tijdslimiet met Teams telefonie is mogelijk. Daar hebben we voor gezorgd. Met Teams Telephony biedt Sewan inderdaad onbeperkte pakketten voor uw nationale vaste en mobiele gesprekken, alsook naar 70 bestemmingen.

U kunt urenlang telefoneren zonder dat u zich hoeft af te vragen of uw gesprekspartner zich wel in een gebied bevindt dat door uw abonnement wordt gedekt!

 

Beheer in real-time en volledig autonoom

Voor elke onderneming is het belangrijk om controle te hebben over al haar diensten. Dankzij een specifieke interface kunt u de telefonie van uw onderneming in real time en volledig autonoom beheren.

Teams Telefonie geeft u toegang tot een complete beheerconsole met gedetailleerde rapporten. Bovendien kan elke werknemer toegang krijgen tot zijn eigen gepersonaliseerde dashboard.

Moet u nog overtuigd worden van de voordelen van een dergelijke oplossing? Dan nog een klein bonusargument: de Sewan-infrastructuur bestaat uit een gedeelde SBC die door Microsoft is gecertificeerd voor het gebruik van telefonie in Teams. Dankzij deze certificering kunnen wij de kwaliteit en de betrouwbaarheid van al uw zakelijke telefoongesprekken garanderen.

Als u met ons wilt praten over Telefonie Teams, neem dan contact met ons op. Onze experts staan klaar om al uw vragen te beantwoorden of om u meer details over de oplossing te geven.